Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Veelgestelde vragen

    Veelgestelde vragen

    Bestellen

    1.1 Kan ik mijn bestelling volgen?

    Bij iedere bestelling ontvang je een Track & Trace code waarbij je de bestelling kunt volgen met onze bezorgdienst.

    1.2 Kan ik zakelijk bestellen?

    Wanneer je een zakelijke bestelling wilt plaatsen adviseren wij om contact met ons op te nemen. Of ben je geïnteresseerd in het afnemen van grote aantallen dan kun je contact op nemen met de klantenservice

    Dit kan telefonisch via 078 – 20 32 278 of via e-mail naar [email protected]

     

    1.3 Maakt Kerstland.nl gebruik van kortingscodes?

    Op de producten van Kerstland kan een kortingscode worden toegepast. Deze kortingscodes worden in actieperiodes vrijgegeven.

    1.4 Hoe plaats ik een online bestelling?

    Stap 1 : Plaats je gewilde product in je winkelwagen door op de knop 'Toevoegen aan winkelwagen' te klikken.

    Stap 2 : Klik daarna op de knop 'Direct betalen' of als je door wilt winkelen kies dan voor 'Ga verder met winkelen'

    Stap 3 : Klik op de knop 'Bestellen'

    Stap 4 : Heb je al een account ga dan verder naar de verzendmethode en klik je gewenste verzendmethode aan, heb je nog geen account dan kun je registreren op deze pagina door je gegevens in te vullen en daarna door te gaan naar verzendmethode.

    Stap 5 : Nadat je een verzendmethode hebt gekozen ga je door naar betaalmethode waar je een betaalmethode kunt kiezen en je bestelling kunt afronden.

    (Kortingscodes worden ingevuld bij het bevestiging van de order voor het betalen.)

    1.5 Heb ik een account nodig om bij Kerstland.nl online te bestellen?

    Nee, een account aan maken op onze website voor een bestelling is niet verplicht, maar wel super handig! Zo kun je altijd je bestelling terug zien op je eigen account onder 'Mijn bestellingen'.

    Betalen

    2.1 Kan ik mijn bestelling contant betalen?

    Betalen bij aflevering is niet mogelijk. Dit omdat wij de pakketten verzenden via een externe vervoerder.

    2.2 Zijn de prijzen inclusief BTW?

    De prijzen op de website zijn inclusief 21% BTW.

    2.3 Kan ik bij Kerstland.nl achteraf betalen?

    Ja dat kan zeker met 'Klarna Achteraf Betalen'.

    Hoe gaat dit in zijn werk?

    Met 'Klarna Achteraf Betalen' betaal je je bestelling achteraf zodra je deze hebt ontvangen en besloten hebt deze te houden. Zo betaal je nooit voor wat je terugstuurt.

    Je vult je naam, adres, woonplaats, e-mailadres en andere gegevens in die je altijd bij de hand hebt en je betaalt wanneer het jou goed uitkomt tijdens de betaaltermijn van 14 dagen.

    Achteraf betalen met Klarna is veilig en eenvoudig. De betalingsgegevens van je aankoop vind je terug op de rekening die je van ons ontvangt. Natuurlijk kun je de betalingsgegevens ook altijd opzoeken door in te loggen in de Klarna App of bovenaan deze pagina.

    2.4 Kan ik bij Kerstland.nl betalen met een credit card?

    Ja dit kan zeker. Er zijn drie verschillende opties Visa, Mastercard en Maestro.

    2.5 Met welke betaalmethodes kan ik bij jullie betalen?

    In de Kerstland webshop maken wij gebruik van 6 verschillende betaalmethodes.

    iDEAL , Klarna Achteraf Betalen , Visa , Maestro, Mastercard en KBC.

    Verzenden & Afhalen

    3.1 Wat zijn de verzendkosten?

    Verzendkosten in Nederland

    Bestellingen met een bestelwaarde boven €49,- worden gratis verzonden door heel Nederland. Bij bestellingen onder €49,- brengen wij €4,95 aan verzendkosten in rekening.

     

    Verzendkosten voor specifieke regio’s en andere landen

    De verzendkosten voor leveringen in België bedragen €9,95. Bij bestellingen boven €100,- worden geen verzendkosten in rekening gebracht.

    3.2 Kan ik mijn bestelling bij jullie af komen halen?

    Je kunt de bestelling afkomen halen in afspraak met één van de klantenservice medewerkers. Bij aankomst even melden en dan regelen de medewerkers de rest. Dit kan alleen van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 18:00

    Afhalen kan op dit onderstaande adres:

    Antonie van Leeuwenhoekstraat 9b, 3261 LT Oud-Beijerland

    3.3 Hoe wordt mijn bestelling afgeleverd?

    3.4 Verzenden jullie ook buiten Nederland?

    Bij verzendingen naar België hanteren wij een bezorgtarief van €9,95,- tenzij het totale orderbedrag hoger is dan €100,-. In dit geval is de verzending gratis.

    3.5 Hoe en waar wordt mijn online bestelling geleverd?

    Ruilen & Retourneren

    4.1 Wat als mijn bestelde product kapot of beschadigd is aangekomen?

    4.2 Kan ik mijn bestelling retourneren?

    Gebruik ons retourportaal

    Bij Kerstland.nl is het mogelijk om je bestelling te retourneren binnen 14 dagen. Hieraan zitten retourkosten verbonden. Retourkosten bedragen €6,95. Je kunt er ook voor kiezen om de bestelling zelf af te geven bij het magazijn in Oud-Beijerland. Wanneer je dit wenst, vragen wij je om je retour aan te melden via het retourportaal. Zo kunnen de medewerkers jouw retour in ontvangst nemen.

    Retourportaal

    Wil je jouw bestelling retour zenden? Dan kun je gemakkelijk een retourlabel aanmaken via ons portaal:

    Klik hier voor ons retourportaal

    Terugbetaling

    Wij streven er naar binnen 8 dagen nadat de retour bij ons is binnengekomen, deze terug te betalen. Zodra de terugbetaling ingang is gezet, krijg je afhankelijk van je betaalmethode binnen 3 dagen je geld terug.

    Wijze van terugbetalen

    Wij zijn verplicht om dezelfde terugbetaalmethode te gebruiken als waar de consument mee betaald heeft. Afhankelijk van de gekozen betaalmethode kan het 3 werkdagen duren voordat het bedrag is bijgeschreven op jouw rekening. Mocht je gekozen hebben voor Achteraf betalen dan ontvang je per mail een factuurwijziging van Klarna.

    4.3 Mijn bestelling is incompleet geleverd wat nu?

    Is uw bestelling niet compleet geleverd? Neem dan direct contact met ons op. Wij kijken dan waar het ontbrekende product is en zullen ervoor zorgen dat uw bestelling alsnog compleet wordt aangeleverd. 

    T:  078  20 32 278
    E: [email protected]

    Garantie & Service

    5.1 Hoe gaat een terugbetaling in zijn werk?

    5.2 Hoe lang heb ik garantie op mijn artikelen?

    De garantieperiodes kunnen per product verschillen. Voor een kunstkerstboom geldt bijvoorbeeld doorgaans een garantieperiode tot wel 10 jaar terwijl dit op de meeste kerstverlichting tot 3 jaar is. Voor de specifieke garantietermijn raden we je aan de specificaties van jouw product te raadplegen via deze website.

    5.3 Hoe kan ik mijn product aanbieden ter reparatie?

    Wanneer er zich een probleem voordoet vragen wij je om ons te mailen op [email protected] met een duidelijke foto + uitleg van het probleem. Door duidelijke foto’s kunnen wij een sneller een passende oplossing bieden. Wij streven ernaar om iedere e-mail binnen 1 dag te beantwoorden. Uiteraard kan je ons ook telefonisch benaderen.

    5.4 Kan ik na de garantieperiode bij Kerstland terecht?

    Mocht de garantieperiode verlopen zijn willen wij uiteraard nog helpen met de reparatie van het product. Je kan in dit geval contact opnemen met onze klantenservice.

    Dit kan telefonisch via 078 – 20 32 278 of via e-mail naar [email protected]

    Overige vragen

    6.1 Hebben jullie een winkel?

    Onze kerstshowroom zit gevestigd in het gezellige tuincentrum TuinWereld Dordrecht

    Provincialeweg 4a
    3319LH Dordrecht

    6.2 Waar kan ik terecht met mijn vraag?

    Heb je een vraag over een bestelling of één van onze producten? Neem dan gerust contact met ons op. Dit kan telefonisch, per e-mail of via één van onderstaande chatdiensten (WhatsApp & Facebook Messenger)

    6.3 Hoe kan ik zien of een product op voorraad is?

    De voorraad van de producten wordt aangegeven als je op één van de producten klikt op onze website.

    6.4 Ik heb een klacht waar kan ik terecht?

    We raden je aan om klachten bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

    Neem contact op

    * Verplichte velden