Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Klachten

    Klachtenregeling

    Bij Kerstland.nl staat klanttevredenheid hoog in het vaandel. We willen dat iedere consument met een goed gevoel terugkijkt op zijn ervaring met ons. Helaas kunnen we niet voorkomen dat er wel eens iets mis gaat, wanneer dit gebeurt zullen we altijd kijken naar een oplossing voor beide partijen. Je kan je klacht kenbaar maken via de live-chat, telefonisch of per mail. Houdt er rekening mee dat voor de meeste klachten er ook op beeld materiaal zal worden gevraagd van het probleem. De snelste manier om jouw klacht te laten behandelen is door een mail op te stellen. Benoem in het onderwerp jouw ordernummer, beschrijf de klacht en voeg beeldmateriaal toe indien nodig/mogelijk.

    Wanneer je een onafhankelijk partij wil inschakelen kan je jouw klacht ook aanmelden bij het Europees ODR-platform.

    ''Middels de procedure op het platform wordt degene met een klacht doorverwezen naar een nationaal geschilorgaan. Klanten van Thuiswinkel.org-leden komen via het platform weer bij de Geschillencommissie Thuiswinkel en het Kifid terecht.''